Na letošnjem kmetijsko-živilskem sejmu AGRA v Gornji Radgoni smo z veseljem spremljali, kako dobro je sprejeta naša aktivnost Odkrij AGRO, ki jo pripravljamo za otroke že več let. Bila je celo izjemno uspešna, saj je bilo vseh 500 nagrad, ki smo jih pripravili za otroke, ki so zaključili aktivnost, razdeljenih že 2 dni pred zaključkom sejma. K temu uspehu je pomembno prispevalo tudi podjetje MooHero, ki nam je velikodušno priskočilo na pomoč.
Naše sodelovanje s podjetjem MooHero je čisto sveže – vzajemno smo se prepričali s svojo zagnanostjo, iskrivim pogovorom o viziji in mladostno naravnanostjo pri izboljševanju obstoječih procesov in sistemov v kmetijstvu. Ekipa mladih, katerih zgodbo o svojih začetkih smo imeli čast spoznati, ima jasno zastavljene cilje o tem, kako želijo olajšati, izboljšati in optimizirati delo na živinorejskih kmetijah – ravno s tem so nas najbolj navdušili.
Sodelovanje z ekipo MooHero bi težko drugače opisali kot tako, da smo bili na isti valovni dolžini že od začetka (verjetno ima mladost sogovornikov veliko pri tem), saj smo, vsaj po mnenju ekipe Zveze slovenske podeželske mladine, imeli sogovornika, ki mu je naravno, da »želi stvari malo po svoje«, hkrati pa dobro (in boljše) slovenskim kmetijam in lokalnemu okolju. Svojo zavzetost so pokazali s sodelovanjem z nami med tem tednom kmetijsko-živilskega sejma AGRA, ko so nas podprli pri izvedbi aktivnosti Odkrij AGRO. S prejetimi sredstvi smo pripravili del nagrade za otroke, ki so uspešno zaključili aktivnost tako, da so opravili naloge in izzive partnerjev razstavljavcev, ki so sodelovali pri naši aktivnosti, in za nagrado prejeli darilo, ki smo ga zanje pripravili. V darilu se je nahajala tudi otroška kapa s šiltom, ki je več kot samo razveselila otroke in njihove družine.
Njihova podpora organizaciji, kot je naša, pomeni veliko več kot zgolj finančno pomoč. Gre za priznanje pomembnosti naše vloge pri povezovanju mladih kmetov, spodbujanju inovacij in ohranjanju slovenskega podeželja.
. . .
Že sam slogan »Zdrave krave in visoka mlečnost z MooHero« namigne, da podjetje s svojimi digitalnimi rešitvami pomaga povečati proizvodnjo mleka z zagotavljanjem pomembnih informacij o počutju krav in z zaznavanjem pojatev. Dobro zaznavanje pojatev izboljša dobo med telitvama in osemenitveni indeks, zgodnje odkrivanje zdravstvenih težav pa izboljša in poceni zdravljenje. Oboje je pogoj za visoko mlečnost. MooHero je tako sistem za spremljanje krav, ki kmetom pomaga pri optimizaciji proizvodnje mleka. Sistem sestavljajo ovratnica, ki jo nosi krava, sprejemna postaja, ki je nameščena v hlevu ter aplikacija. Krava nosi pametno ovratnico, ki spremlja njeno aktivnost in zdravje, sprejemna postaja, ki je nameščena v hlevu pa zbira podatke iz ovratnic. Podatke sistem redno analizira in ob pomembnih spremembah obvesti kmeta.
Ta mlad slovenski startup, ki se je popolnoma organsko “rodil” na domači kmetiji soustanovitelja Urbana Rotnika, kjer so, kot veliko drugih (slovenskih) kmetij imeli izziv pri zaznavanju pojatev, je plod lastnega, slovenskega razvoja z mislijo, da je sistem prilagojen tudi slovenskemu profilu kmeta. »Uspešen produkt lahko podjetje razvija le v tesni povezavi s končnimi uporabniki. To je bilo naše vodilo do sedaj, in tako bo tudi naprej,« je tudi nam razložil soustanovitelj podjetja MooHero Urban Rotnik in nadaljeval: »Ideja se je v malo drugačni obliki rodila pri nas doma na kmetiji že leta nazaj, ampak v začetku le kot programski produkt oziroma aplikacija za spremljanje krav brez te pametne ovratnice. Skozi čas pa je dozorela v to, kar je zdaj.«
MooHero,
iskrena (za)HVALA podjetju MooHero za njihovo finančno podporo in sodelovanje na letošnjem sejmu AGRA v Gornji Radgoni! Njihova pomoč nam je omogočila, da smo z aktivnostjo Odkrij AGRO razveselili toliko (mladih) obiskovalcev. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja in skupnih uspehov, ki jih bomo zgradil! Hvala, MooHero!
Veliko uspeha vam »od mladih k mladim« želimo tudi v naši ekipi in se za korektno sodelovanje in pripravljenost lepo zahvaljujemo.
🧡🧡🧡
-Podeželska mladina